Suksess under Innlandets fylkesmesterskap for ungdomsbedrifter

Bedrifter fra Gjøvik videregående skole mottok priser og nominasjoner under mesterskapet som ble arrangert 14. mars 2024.

Fagdag i dirigering på musikklinja

Tirsdag 5. mars 2024 hadde tredjeklassingene på musikklinja en fagdag i dirigering.

To gull i NM på ski

Endre Lykken deltok i norgesmesterskapet på ski for parautøvere på Beitostølen i februar 2024.

Elevarbeider

Elevene i første klasse Kunst, design og arkitektur (1KDA) har jobbet med tegning og leire.

"Ta vare på noen»-dag

16. februar 2024 fikk elevene på frisør, blomst, interiør og eksponeringsdesign ta med seg et familiemedlem eller venn på skolen for en ekstra opplevelse.

Markering av Valentinsdagen

14. februar 2024 var det fokuset på kjærlighet og det å spre glede og omsorg som stod i sentrum på skolen.

NM i volleyball

Elever ved Gjøvik videregående skole har spilt seg hele veien til NM i volleyball i Stavanger 2024.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Gullkua, den årlige filmkonkurransen

Gjøvik VGS vant fire av de tolv prisene, tildelt fire ulike grupper, og dette viser det store mangfoldet av talenter blant medieelevene ved Gjøvik VGS.

Ettermiddagssamling for elever

Det er god stemning og bra oppmøte når miljøarbeiderne arrangerer ettermiddagssamling for elevene på skolen.